کمک پتروشیمی بندرامام برای مقابله با ویروس کرونا

شرکت پتروشیمی بندرامام به منظور مقابله با ویروس کرونا کمک های خود را در سطح جامعه بصورت گسترده ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری زنان آگاه به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ، این شرکت به منظور مقابله با ویروس کرونا در ادامه کمک های قبلی خود ، اینبار با اهداء انواع تجهیزات به منطقه  یکبار دیگر در حوزه مسئولیت های اجتماعی نقش آفرینی کرد.

پتروشیمی بندرامام با موافقت مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس شصت تن پلی اتیلن که ماده اولیه تولید لباس ها و تجهیزات پزشکی بشمار می رود را به شرکت های تولید کننده این البسه ها اهدا کرد.

همچنین این شرکت در راستای کمک به منطقه لباس آتش نشانان شهر بندرامام خمینی (ره) را تهیه و به مرکز آتش نشانی تحویل داد.

پتروشیمی بندرامام در ادامه کمک های خود با مشارکت بسیج منطقه ماهشهر برای نیروهای جهادی منطقه که وظیفه ضدعفونی اماکن و معابر را بعهده دارند لباس های بارانی ، دستکش ، ماسک  و همچنین مواد غذایی تامین و اهدا کرد.

گفتنی است از ابتدا تا کنون شرکت پتروشیمی بندرامام چهل دستگاه سم پاشی به بسیج شهرستان ماهشهر اهدا کرده است.

همچنین پتروشیمی بندرامام به منظور کمک رسانی بیشتر در جهت ضدعفونی اماکن و معابر شهری با هماهنگی و مشارکت پایگاه بسیج صنایع پتروشیمی بوسیله خودروهای مجهز خود اماکن و‌معابر را بصورت مستمر پاکسازی می کند.
شایان ذکر است مالکیت شرکت پتروشیمی کارون متعلق به پتروشیمی بندرامام است و‌تمامی اقدامات صورت گرفته این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی و در مقابله با ویروس کرونا و تامین مواد ضد عفونی با موافقت شرکت پتروشیمی بندرامام صورت گرفته است.

گفتنی است پتروشیمی بندرامام در راستای سیاست های هلدینگ خلیج فارس نقش موثری در شورای راهبردی منطقه ایفا می کند.
سهم شرکت های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس از هزینه های این شورا  ۵۵ درصد و سهم پتروشیمی بندرامام  ۲۷ درصد می باشد.