برای حضور زنان در ورزشگاه دیداری با مراجع نداشته ام

به گزارش پایگاه خبری زنان آگاه(آوانا)-معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری گفت: شخصا هیچگونه دیداری با مراجع در خصوص ورود زنان به ورزشگاه نداشته ام اما پیگیر این موضوع هستم.

معصومه ابتکار اظهار داشت: معتقدم پیگیری ها در خصوص ورود زنان به ورزشگاه در حال پیش رفتن است و مشکلی نبوده و امیدوارم این موضوع حل شود.
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری تاکید کرد: مساله نبود مجوز برای حضور زنان در ورزشگاه یک مساله ساختاری و مدیریتی است.
وی در پاسخ به سوالی پیرامون گفت و گوی ملی با نسل جوان در خصوص حجاب بیان کرد: یکی از موضوعات مورد نظر ما گفت و گوی بین نسلی است و ضرورت دارد با فرزندان ونسل جوان بتوانیم ارتباطی دو سویه برقرار کنیم.
ابتکار توضیح داد: نسل جوان باید بتواند در یک فضای سالم مطالبات، انتظارات و درخواست هایش را مطرح کند و از آن سو نیز ما باید بتوانیم در خصوص سیاست ها و برنامه هایمان با آنها گفت و گو کنیم.
وی با اشاره به موضوع اخیر اذیت و آزار کودکان و نوجوانان در استان خوزستان بیان کرد: امیدوارم به این موضوع به صورت جدی رسیدگی شود در این باره با استاندار خوزستان نیز صحبت کردم و تقاضای رسیدگی جدی را هم از سوی دستگاه قضایی و هم دستگاه امنیتی داشته ام.
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری بیان کرد: امنیت کودکان، نوجوانان و زنان از مسایل اساسی است و مردم در این زمینه از دولت انتظار دارند.
وی بیان کرد: ما منتظر گزارش های دقیق تر از سوی دستگاه قضایی در رابطه با اذیت و آزار کودکان هستیم و معتقدیم اگر جرمی اتفاق افتاده با قاطعیت باید رسیدگی شود.
ابتکار در خصوص روند این گونه جرایم گفت: گزارش مستندی مبنی بر افزایش اذیت و آزار کودکان در دست نداریم ولی مواردی در حال اتفاق افتادن است که در حال بررسی آنها هستیم.
معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده در سفری یک روزه صبح روز شنبه به اهواز سفر کرد.از جمله برنامه های وی در اهواز دیدار با کارآفرینان، فعالان اجتماعی و اقتصادی خوزستان و نشست ملی خانواده با حضور احزاب و دانشگاهیان این استان بود./ایرنا