به مناسبت هفته نیروی انتظامی

دیدار بانوان مدیر ماهشهری با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان

جمعی از بانوان مدیر بندرماهشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری زنان آگاه(آوانا)-صبح امروز جمعی از مدیران زن شهرستان بندرماهشهر به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در محل این فرماندهی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر ملاقات کردند.

هم اندیشی در رابطه با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و رفاهی بانوان در شهرستان از محورهای صحبت های مطرح شده در این نشست بود.

این بانوان خواستار فراهم شدن حاشیه امنی برای فعالیت مدیران زن شهرستان شدند که بتوانند در محیطی آرام به فعالیت های خود که عمدتا در زمینه های فرهنگی و اجتماعی است، بپردازند.

فرمانده نیروی انتظامی بندرماهشهر نیز ضمن قدردانی از فعالیت های شایسته و رضایت بخش مدیران زن شهرستان، حضور آنها را در عرصه های مختلف را برای پویایی بیشتر  جامعه مغتنم شمرد و آنها را برای حضور پررنگ تر در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و آموزش تشویق کرد.

خانم عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی بندرماهشهر، خانم سلیمانی رئیس امور اجتماعی فرمانداری، خانم حسینی مسئول امور بانوان فرمانداری، خانم مصطفایی مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر، خانم صادقی مدیرعامل کانون فرهنگی فرمانداری و خانم جاوید نیا رئیس اداره بهزیستی شهرستان و هچنین خانم کاظمی مسئول امور اجتماعی فرماندهی شهرستان از اعضای حاضر در این نشست بودند.