آکادمی زنان آگاه آغاز به کار کرد

پایگاه خبری زنان آگاه کار خود را با حضور جمعی از زنان موفق ماهشهری آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری زنان آگاه (آوانا)-شامگاه شنبه پایگاه خبری زنان آگاه (آوانا) طی آئینی با حضور جمعی از زنان موفق ماهشهری در محل دفتر این پایگاه خبری رونمایی شد.

در این مراسم معصومه سلیمانی رئیس امور اجتماعی فرمانداری بندرماهشهر، بلقیس حسینی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، پریسا مصطفایی مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر، سارا عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان، سوسن صادقی مدیرعامل کانون فرهنگی فرمانداری، زهره متقی مسئول فرهنگسرای شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی(فردوسی) و اعضای تیم این پایگاه خبری حضور داشتند و پس از بررسی ابعاد مختلف فعالیت این آکادمی، به ارائه نظرات و پیشنهاداتی برای توسعه فعالیت های آن پرداختند.

معصومه سلیمانی رئیس امور اجتماعی فرمانداری بندرماهشهردر ابتدای مراسم با تبریک راه اندازی پایگاه خبری زنان آگاه اظهار داشت: فعالیت این پایگاه با داشتن تیمی جوان می تواند بسیار راهگشا برای رفع مشکلات زنان در عرصه های مختلف باشد و فرصت مطالبه گری این قشر و همچنین پاسخگویی مسئولین به مطالبات باشد.

وی افزود: برگزاری نشست های مکرر پرسش و پاسخ در موضوعات مختلف، بررسی و شناسایی مشکلات زنان در مشاغل مختلف از جمله اقداماتی است که  عمل به آن در این پایگاه نوید بخش اتفاقات مثبت در این حوزه باشد.

بلقیس حسینی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری در ادامه راه اندازی پایگاه خبری زنان آگاه به عنوان رسانه زنان خوزستان را یک اقدام به جا و شایسته دانست و گفت: نبود رسانه ای اختصاصی زنان برای پرداختن به مسائل مختلف زنان به خوبی احساس می شود، بسیار خوشبینم که پایگاه خبری زنان که با حضور تیمی جوان است می تواند بسیار مثمر ثمر بوده و شرایط خوبی را برای خودآگاهی زنان که از ملزومات جامعه امروز ماست، فراهم کند.

وی ادامه داد: این رسانه برای پرداختن به مسائل مختلف با آسیب شناسی مناسب می تواند گام های موثری برای رفع مشکلات زنان و معرفی زنان موفق که انگیزه بخشی به آنان با این اقدام  یک ضرورت است؛ بردارد.

پریسا مصطفایی مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر با ابراز خرسندی از راه اندازی این پایگاه خبری عنوان کرد: با بررسی های انجام شده از این پایگاه خبری، پرواضح است که برنامه ریزی بسیار دقیقی برای موفقیت و اثربخشی این رسانه برای زنان خوزستان انجام شده است که یقین دارم روزهای خوبی را برای جامعه زنان به ارمغان می آورد که البته هر یک از ما زنان باید برای شکوفایی و موفقیت آن تلاش کنیم.

سارا عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان در این رابطه گفت: بدون شک موفقیت زنان با استعداد ما در استان خوزستان با داشتن رسانه اختصاصی و تیمی تخصصی برای این منظور دوچندان خواهد بود که مطمئنا برای موفقیت آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

سوسن صادقی مدیرعامل کانون فرهنگی فرمانداری بندرماهشهر ادامه داد: همه ما زنان باید به نوبه خود از تجارب خود برای موفقیت فعالیت های حوزه زنان به ویژه در حوزه رسانه از جمعه پایگاه خبری زنان آگاه تلاش کنیم که اثرگذاری خود را در عرصه های مختلف جامعه یاددآور شویم.

زهره متقی مسئول فرهنگسرای شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی(فردوسی) در پایان خاطرنشان کرد: راه اندازی این پایگاه خبری اقدام بسیار مناسبی است که پشتوانه آن تلاش و جسارت دختران و پسران جوان همشهری ماست که خبر از روزهای خوب در این عرصه می دهد.